Update

Jozefschool bericht van 09-02-2024

We zijn druk bezig met het project Stadsmakers en wie weet heeft u al een uitnodiging gezien? We willen het vrijdag afsluiten met een tentoonstelling in de klas Let op vanaf 13:30 uur. (Op de uitnodiging staat 13:15 uur, maar dit is gewijzigd). Dit was het eerste project samen met groep 5 en samenwerken, overleggen, rekening houden met elkaar al deze doelen kwamen de kinderen tegen. Het is mooi om te zien dat het steeds beter ging.

Maandagmiddag vieren we het laatste uurtje carnaval op school. Iedereen mag verkleed komen.

We hebben afgelopen donderdag een badminton clinic gekregen, tijdens de gym en volgende week zullen we ons laten zien bij de Fun in atletics. Het is belangrijk dat iedereen op de fiets op school komt, want we moeten naar de Kers. De kinderen zullen een shirt krijgen van school en kunnen gymschoenen en een broek meenemen of alvast aandoen.

Vrijdag krijgen de leerlingen weer de portfolio’s mee, die zullen er iets anders uitzien. Het is een nieuwe indeling. Kinderen mogen voor een deel zelf bepalen wat ze er in zullen doen. Ook ziet de IEP er anders uit dan de Cito en geeft een completer beeld van het kind. Vanaf vrijdag 16 februari kan iedereen zich inschrijven voor de gesprekken.

Save the date alvast: Dinsdag 19 maart is het Sint Jozefdag en is er een voorstelling van de hele school in de grote gymzaal vanaf 13:00 uur. Daarna zal het landenproject van de school starten en die sluiten we af met de hele school op woensdag 27 februari aan het einde van de dag. Exacte tijden komen nog.

Weekplanning 12 februari tot en met 16 februari:

Ma. Carnaval en inhalen topo toets.

Di. Toets Engels. Boekbespreking: Fenna

Woe. Valentijnsdag en Maud jarig

Do. Fun in Atletics. Trefbaltoernooi na schooltijd

Vr. Liedbespreking: Pim, Voorlezen kleuters: Maud en Fenna. Afsluiting project 13:30 uur en portfolio mee